Podvrgnut rigoroznom uporednom testiranju na stazama širom svijeta, RSV4 je iznova i iznova dokazao svoju hrabrost. Nije iznenađujuće, s obzirom na Aprilijino trkačko iskustvo, ali nastavlja da se razvija, s novim karakteristikama kao što su integrisana aerodinamička krila, novi paket elektronike koji uključuje napredni APRC i dvostruki oklop koji poboljšava aerodinamičku efikasnost.
Kada tome dodate 217 konjskih snaga, poboljšani obrtni moment i karakterističnu Aprilijinu šasiju, pošteno je reći da postoji samo jedan jasan kandidat ako tražite motocikl…
Podvrgnut rigoroznom uporednom testiranju na stazama širom svijeta, RSV4 je iznova i iznova dokazao svoju hrabrost. Nije iznenađujuće, s obzirom na Aprilijino trkačko iskustvo, ali nastavlja da se razvija, s novim karakteristikama kao što su integrisana aerodinamička krila, novi paket elektronike koji uključuje napredni APRC i dvostruki oklop koji poboljšava aerodinamičku efikasnost.
Kada tome dodate 217 konjskih snaga, poboljšani obrtni moment i karakterističnu Aprilijinu šasiju, pošteno je reći da postoji samo jedan jasan kandidat ako tražite motocikl koji pruža nenadmašne performanse.
U prethodnoj gami, verzija RR je imala V4 od 1000 ccm, 201 konjsku snagu, ali novi RSV4 i RSV4 Factory povećavaju snagu na 1100 cc. Govorimo o prvom masovno proizvedenom uskom V 4-cilindričnom V-cilindru visokih performansi i najsnažnijem i najrevolucionarnijem motoru koji je ikada napravila Aprilia. Sa svojim kompletnim elektronskim sistemom i kompaktnom, laganom strukturom, ovo je zaista jedinstven i izvanredan motocikl.
Stručnost koju je razvila i izbrusila Aprilia Racing Division na stazama širom svijeta nalazi dom u RSV4, nudeći svojim vozačima priliku da iskuse ista uzbuđenja kao i oni koji su bili u sedlu nekih od najmoćnijih motocikala svih vremena. . RSV4 pravi još jedan korak naprijed s naprednom elektronikom, Euro 5 motorom i dinamičnim, agresivnim dizajnom koji ga čini najpoželjnijim motociklom od svih motociklista koji poštuju sebe.
Oblik novog RSV4, inspirisan revolucionarnim RS 660, omogućava značajno smanjen koeficijent aerodinamičkog otpora uz značajan skok u performansama pri velikoj brzini. Boljom izolacijom glave i ramena, vozači imaju koristi od 11% poboljšanja zaštite od zraka, dok prednji dizajn povećava pritisak zraka na vazdušnu kutiju za 7%, pružajući bolje performanse motora.
Kreiraj mjesečnu ratu po svojoj želji
A.C.I. d.o.o.
Safeta Zajke 175., Sarajevo 71000
Bosna i Hercegovina
MARKETAUTO d.o.o.
Svetosavska 221., Laktaši 78252
Bosna i Hercegovina
LIBERO SPORT d.o.o.
Bećarevac bb, Tuzla 75 000
Bosna i Hercegovina